Výmena alebo vrátenie tovaru

Ak sa vám produkt nepáči, nesedí vám, alebo ste netrafili ten správny darček, nezúfajte! Do 30 dní od prevzatia zásielky vám garantujeme možnosť výmeny za akýkoľvek iný tovar alebo vrátenie bez udania dôvodu (odstúpenie od zmluvy). 

Pri výmene alebo vrátení tovaru postupujte nasledujúcim spôsobom, urýchlite tým vybavenie vašej žiadosti:

Výmena tovaru v lehote 30 dní

  1. Urobte novú objednávku na tovar, o ktorý máte záujem namiesto pôvodne objednaného, prípadne nás kontaktujte na e-maillovej adrese info@wandelia.sk alebo na tel. č. +421 948 078 796. Ak sa cena novej objednávky bude líšiť od hodnoty vráteného tovaru, preplatok vám bude vrátený na účet a prípadný doplatok doúčtovaný.
  2. Pri vytváraní tejto novej objednávky uveďte do poznámky: VÝMENA TOVARU.
  3. Vyplňte reklamačný formulár (súbor v editovateľnom formáte .docx alebo .pdf verzii na stiahnutie nájdete na konci textu). Vo formulári uveďte číslo novovytvorenej objednávky.
  4. Tovar bezpečne zabaľte a pošlite nám ho spolu s kópiou pôvodnej faktúry a vyplneným reklamačným formulárom. *

Vrátenie tovaru v lehote 30 dní

  1. Vyplňte reklamačný formulár (súbor v editovateľnom formáte .docx alebo .pdf verzii na stiahnutie nájdete na konci textu).
  2. Tovar bezpečne zabaľte a pošlite nám ho spolu s kópiou pôvodnej faktúry a vyplneným reklamačným formulárom. *

Tovar na výmenu alebo vrátenie musí byť nepoškodený, nepoužitý (len v rámci skúšania) a kompletný.

 

Reklamácia tovaru

Na náš tovar sa vzťahuje 24-mesačná zákonná záruka. Záručná lehota začína plynúť od prevzatia tovaru a záruka sa vzťahuje na výrobné vady tovaru, ktoré sa prejavia v záručnej lehote. Ponúkaný tovar je vynikajúcej kvality a veríme, že budete plne spokojní! V prípade vyskytnutia sa ojedinelých výrobných či iných závad postupujte nasledovne:

    1. Vyplňte reklamačný formulár (súbor v editovateľnom formáte .docx alebo .pdf verzii na stiahnutie nájdete na konci textu).
    2. Tovar bezpečne zabaľte a pošlite nám ho spolu s kópiou pôvodnej faktúry a vyplneným reklamačným formulárom. *

    ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY PREDANÉHO TOVARU

      Der Mann s. r. o. zodpovedá za vady, ktoré má predaný tovar pri prevzatí kupujúcim – výrobné chyby (vady)  (§ 619 ods. 1 Občianskeho zákonníka) a za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru v záručnej dobe (§ 619 ods. 2 Občianskeho zákonníka). Záručná doba je 24 mesiacov (§ 620 Občianskeho zákonníka).

      Predávajúci nezodpovedá za vady:

      - spôsobené mechanickým poškodením tovaru (roztrhnutie, rozbitie, poškriabanie, zdeformovanie/zalomenie, zapučenie alebo prasknutie tovaru, poškodenie tovaru prítomnosťou chemických látok, čistiacich prostriedkov a iné),

      - na tovare, ktorý je poškodený bežným nosením (prirodzené opotrebenie napr. predratie),

      - ktoré vznikli používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu tovaru,

      - ktoré boli na tovare spôsobené užívaním tovaru v rozpore s návodom na užívanie a obvyklým spôsobom používania,

      Bežné opotrebenie, poškriabanie a mechanické poškodenie nemôžeme považovať za výrobnú chybu a v týchto prípadoch bude reklamácia odôvodnene zamietnutá.

      Nárok na bezplatnú záručnú opravu zaniká:

      1. mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim,
      2. nepredložením kompletného tovaru vrátane príslušenstva,
      3. neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru,
      4. uplynutím záručnej doby tovaru,
      5. neodborným a nešetrným zaobchádzaním alebo zanedbaním starostlivosti o tovar.

      * Spôsoby zaslania tovaru

      Zaslanie tovaru zadarmo prostredníctvom Zásielkovne

      Tovar na výmenu, vrátenie alebo reklamáciu nám máte možnosť poslať úplne zaradmo prostredníctvom Zásielkovne. Pred odoslaním tovaru nám na info@wandelia.sk pošlite vyplnený reklamačný formulár a my Vám obratom pošleme štítok, ktorý je potrebné nalepiť na zásielku a odovzdať na ktorejkoľvek pobočke Zásielkovne (zoznam pobočiek nájdete na www.zasielkovna.sk/pobocky). Pokiaľ nemáte možnosť vytlačiť si štítok, stačí oznámiť na pobočke trasovacie číslo, ktoré je na štítku uvedené a obsluha ho vytlačí. Náklady za odoslanie cez Zásielkovňu hradíme my!

      Zaslanie tovaru cez poštu, alebo kuriéra

      V prípade, ak by ste chceli tovar vrátiť štandardne poštou alebo kuriérskou spoločnosťou, je potrebné zásielku zaslať na adresu uvedenú nižšie. Poštovné pri tejto možnosti hradíte vy. Tovar nám, prosím, neposielajte na dobierku! Zásielky na dobierku nepreberáme.

      Adresa pre vrátenie tovaru:
      Der Mann s. r. o.

      Kpt. Nálepku 1433

      075 01 Trebišov
      Slovenská republika

       

      Lehota na vybavenie výmeny, vrátenia alebo reklamácie tovaru je najviac 30 dní od obdržania tovaru a reklamačného formuláru. Vaša spokojnosť je však pre nás veľmi dôležitá, preto tieto situácie vždy riešime obratom v priebehu niekoľkých dní.

       

      Reklamácia prepravných služieb

      Naše zásielky sú starostlivo zabalené skúseným personálom a následne prepravené z nášho skladu až k Vám domov cez zmluvného dopravcu. Pri preberaní zásielky si skontrolujte či zásielka nie je:

      • mechanicky poškodená,
      • premočená,
      • otvorená, príp. znovu zalepená.

      Ak by ste zistili na zásielke viditeľné závady, neváhajte s pracovníkom prepravnej služby spísať reklamačný protokol. Následne nás kontaktujte a my vám radi pomôžeme pri riešení tejto reklamácie.

      pred odoslaním tovaru nás prosím kontaktujte